شناسهٔ خبر: 30990 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز شمارش معکوس برای بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام

دبیر ستاد برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن خبر داد و گفت: این مسابقه ها تثبیت کننده جایگاه نظام در عرصه های فرهنگی و قرآنی جهان است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی گفت: کمتر از ۴۰ روز به برگزاری سی و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم باقی مانده و شمارش معکوس برای حضور مدعوین و متسابقان کشورهای جهان در جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است.

وی مسابقه های بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران را بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام عنوان کرد و اظهارداشت: باید با اهتمام و تلاشی ویژه برای برگزاری این دوره از مسابقات اقدام کنیم زیرا مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران ، رویدادی است که عرصه تبلیغ و ترویج فعالیت های قرآنی نظام به شمار می آید.

حسینی با اشاره به اینکه برای ارزیابی برنامه ها و اقدامات باید با نگاهی علمی تر اقدام کرد، افزود: باید بررسی کنیم که هر کدام از برنامه ها و اقدامات صورت گرفته در مسابقات بین المللی قرآن کریم تا چه میزان در جامعه هدف و مخاطبان تاثیرگذار بوده است.

مسابقات بین المللی قرآن ۲۵ اردیبهشت تا دوم خرداد سال جاری با حضور شرکت کنندگانی از ایران و کشورهای دیگر برگزار می شود.
 

نظر شما