شناسهٔ خبر: 31072 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بازنویسی فیلمنامه «بوف کور» پایان یافت/ احتمال تغییر نام

محمد خزاعی تهیه کننده فیلمنامه «بوف کور» از پایان بازنویسی فیلمنامه و آغاز پیش تولید خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمد خزاعی تهیه‌کننده «بوف کور» درباره آغاز پیش‌تولید این فیلم سینمایی گفت: بازنویسی فیلمنامه سینمایی «بوف کور» توسط احمدرضا معتمدی به پایان رسیده است و در حال حاضر به دنبال جذب سرمایه برای تولید هستیم و سپس فیلم را کلید خواهیم زد.

وی در پاسخ به اینکه آیا تولید فیلمنامه «بوف کور» هزینه بالایی دارد؟ عنوان کرد: تولید این فیلم با توجه به موضوع و محتوای آن پر هزینه نیست اما نسبت به یک فیلم ساده آپارتمانی قطعا هزینه بیشتری دارد. ما باید در چهار استان فیلمبرداری داشته باشیم و پس از آن سفر خارج از کشور خواهیم داشت و مجموع این سفرها با حضور عوامل، تولید را پر هزینه می کند.

خزاعی ادامه داد: به همین دلیل در حال پیدا کردن راه حل های مناسب برای پایین آورده هزینه ها و صرفه جویی در تولید هستیم تا ضمن اینکه فیلم با کیفیتی ساخته می‌شود کمترین هزینه را صرف کنیم. ناگفته نماند «بوف کور» نام موقت این فیلم سینمایی است و چون ممکن است با داستانی به همین نام از صادق هدایت اشتباه گرفته شود این امکان وجود دارد که نام آن تغییر کند.

تهیه‌کننده فیلمنامه سینمایی «بوف کور» در پایان درباره بازیگران نیز توضیح داد: پیش از اینکه تولید جدی شود صحبت هایی انجام شد اما در حال حاضر دست نگه داشته ایم تا هزینه تولید مشخص و به طور ریز روی کاغذ آورده شود.

نظر شما