شناسهٔ خبر: 31150 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با رونمایی در دانشگاه علم و صنعت؛

ثبت نام اکران دانشگاهی مستند «یزدان پرست» آغاز شد

مستند «یزدان پرست» در سبد اکران سفیرفیلم قرار گرفت.

فرهنگ امروز: مستند «یزدان پرست» از ۲۴ فروردین ماه ۹۳ در سبد اکران سفیرفیلم قرار گرفت. لذا اکران کنندگان دانشگاهی و مردمی می توانند همزمان با رونمایی این مستند در دانشگاه علم و صنعت تهران، آن در دانشگاه خود به نمایش درآوردند.

لذا فعالان فرهنگی و دانشگاهیان گرامی می توانند جهت ثبت نام اینترنتی اکران این مستند به آدرس http://safirfilm.ir/ekranمراجعه کنند. علاقمندان همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۰۹۳۸۴۴۶۰۳۴۴/ ۸۸۹۰۵۴۴۲ -۰۲۱ تماس برقرار کنند.

مستند «یزدان پرست» به کارگردانی محمدجعفر مستشرق روایتی از زندگی شهید مهندس یزدان پرست از زبان رفیق و همرزم او، حاج سعید قاسمی است که در آن به شخصیت، منش اخلاقی و وقایع زندگی شهید یزدان پرست پرداخته خواهد شد. شهید مهندس محمدسعید یزدان پرست روز بیستم فروردین ماه ۱۳۷۲ در منطقه عملیاتی «فکه» واقع در مناطق مرزی خوزستان، به همراه تیم مستند سازی روایت فتح و در کنار سید شهیدان اهل قلم شهید آوینی به درجه شهادت نائل آمد و در کنار شهید آوینی در بهشت زهرای تهران آرام گرفت.

گفتنی است مستند «یزدان پرست»، روز دوشنبه ۳۱ فروردین ۹۴ از ساعت ۱۱ الی ۱۳ در مراسم گرامیداشت این شهید در دانشگاه علم و صنعت رونمایی خواهد شد.

نظر شما