شناسهٔ خبر: 31161 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تور بنیامین بهادری به آمریکا می‌رود/ اجرای بهاری در شهرهای ایران

مدیر برنامه های بنیامین بهادری از انتشار تازه ترین آلبوم موسیقی این خواننده با عنوان « بنیامین ۹۴» تا اواخر خرداد ماه امسال همراه با تور کنسرت آمریکای وی در خرداد ماه خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سلیم احمدی مدیر برنامه های بنیامین بهادری خواننده جوان پاپ توضیح داد: آلبوم جدید به سبک و سیاق کارهای قبلی بنیامین بهادری با عنوان «بنیامین ۹۴» روانه بازار موسیقی خواهد شد که با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته تمامی مراحل تولید و ضبط آن به اتمام رسیده و محمد موجرلو هم اکنون مشغول تنظیم، میکس و مسترینگ دو قطعه پایانی آلبوم است که بعد از این کار و صدور مجوز آلبوم آماده انتشار در بازار خواهد شد.

وی گفت: تمامی اشعار این آلبوم مانند کارهای قبلی بنیامین توسط فرید احمدی نوشته شده و بنیامین بهادری هم آهنگساز و خواننده اثر خواهد بود. گروه نوازندگان «بنیامین موزیک» نیز همراه با تعدادی دیگر از نوازندگان که همگی از نوازندگان باسابقه و حرفه ای موسیقی کشورمان هستند به عنوان نوازنده در اثر حضور داشته اند.

بنیامین بهادری

مدیر برنامه های بنیامین بهادری به آغاز تور کنسرت های این خواننده در آمریکا از اوایل تابستان امسال اشاره کرد و افزود: روز عید فطر اولین اجرای بنیامین بهادری در کشور آمریکا خواهد بود که بر اساس این برنامه ریزی گروه تا سه ماه در این کشور برای برپایی تور کنسرت در ایالت ها و شهرهای مختلف اقدام خواهد کرد و بعد از آن در اوایل مهر ماه به ایران بازمی گردد.

احمدی درباره کنسرت های داخلی بنیامین هم توضیح داد: غیر از اجرای کنسرت در تهران که تاریخ برگزاری آن در روز اول خرداد ماه خواهد بود برنامه هایی را قبل از عزیمت به آمریکا در اردیبهشت ماه خواهیم داشت که بر این اساس در شهرهای رشت، سنندج، اصفهان، فریمان، تبریز و ارومیه کنسرت هایی را برگزار می کنیم.

نظر شما