شناسهٔ خبر: 31216 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فیلمبرداری «من سالوادور نیستم» ۱۵ روز دیگر ادامه دارد

فیلمبرداری فیلم کمدی «من سالوادور نیستم» تا ۱۵ روز دیگر به پایان می‌رسد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ رضا مقصودی با اشاره به اینکه نگارش فیلمنامه «من سالوادور نیستم» را سال گذشته به پایان رسانده بود، توضیح داد: این پروژه برای ۴ سال پیش است که در نهایت کار نگارش آن سال گذشته به پایان رسید. داستان این فیلم در برزیل رخ می دهد و کارگردانی آن را منوچهر هادی برعهده دارد.

وی بیان کرد: مدت ها بود که امیر پروین حسینی در مقام تهیه‌کننده برای ایجاد زمینه و تامین بودجه برای ساخت این فیلم در تلاش بود که در نهایت در سال جاری این فیلم را جلوی دوربین برد.

نویسنده فیلمنامه «همیشه پای یک زن در میان است» گفت: تیم فیلمبرداری در حال حاضر در برزیل حضور دارند و فکر می کنم فیلمبرداری «من سالوادور نیستم» تا ۱۵ روز دیگر به پایان می رسد.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد از داستان فیلم در برزیل می گذرد، ادامه داد: «من سالوادور نیستم» یک پروژه کمدی و سنگین از نظر اقتصادی است که فکر می کنم می تواند برای مخاطب سینما جذابیت داشته باشد.

مقصودی در پایان گفت: اگر فعالیت های صنفی به من اجازه دهد، سعی می کنم تا نگارش فیلمنامه جدیدی را شروع کنم.

«من سالوادورنيستم» داستان يك ايرانی در برزيل است كه كارش ذبح اسلامی برای رستوران ها است. او توسط دختری برزيلی با شخصی به نام سالوادور اشتباه گرفته می شود و اين آغاز ماجراست.

در این فیلم سینمایی رضا عطاران به عنوان بازیگر حضور دارد. پیش از این نام این فیلم سینمایی «رویای مارسل» بود که بعد از آن به «من سالوادور نیستم» تغییر نام داد.

نظر شما