شناسهٔ خبر: 31243 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری همایش جستارهایی در باب هنر

همایش جستارهایی در باب هنر در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ همایش جستارهایی در باب هنر با رونمایی از دو کتاب «جستارهایی در باب هنر ۳ و ۴» دوشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.
 
در این همایش دکتر «مجید سرسنگی» رئیس کمیته علمی پژوهش و دکتر «میرعلیرضا دریا بیگی» و دکتر «محمد رضا شریف زاده» به عنوان دبیران علمی این پژوهش سخنرانی خواهند کرد.
 
دو کتاب «جستارهایی درباب هنر ۳ و ۴» هریک شامل ۱۷ مقاله دانشگاهی در زمینه هنر است که تز کارشناسی ارشد دانشجویان سال ۹۳ و ۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی را شامل می شود.
 
جستارهای این کتاب توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در طی درس گفتارها و کارگاه روش تحقیق در مقطع کارشناسی ارشد رشته پژوهش هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و دانشکده هنر و معماری جمع آوری شده است. این مجموعه می تواند برای علاقمندان و مخصوصا برای دانشجویان رشته هنر کارآمد باشد. در این مجموعه هر دانشجو بر اساس رشته و گرایش خود و بر اساس مقطع تحصیلی دست به پژوهش و نگارش مقالات زده است.
 
علاقه مندان برای حضور در این مراسم می توانند دوشنبه ۳۱ فروردین‌ماه از ساعت ۱۷ به تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

نظر شما