شناسهٔ خبر: 31267 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سودجویی چند هزار پوندی «آل‌پاچینو» از شهرتش

«آل پاچینو» یک تور مسافرتی از گلاسکو به لندن راه انداخته که قیمت این تور از ۲۵ هزار پوند (۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار) شروع شده و با توجه به آپشن‌های مختلف از نهار خوردن با این بازیگر گرفته تا ملاقات خصوصی ۲۰ دقیقه‌ای، قیمت این تور افزایش می‌یابد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ «آل پاچینو»، بازیگر برنده اسکار هالیوود ۱۰ روز دیگر تولد ۷۵ سالگی‌اش را جشن می‌گیرد. به نظر می‌رسد که این بازیگر حتی در هفتاد و پنجمین سال تولدش به داشتن جت خصوصی و قایق‌های تفریحی و خانه‌های مجلل در اقصی نقاط جهان قانع نبوده و همچنان به درآمدزایی بیشتر می‌اندیشد که البته این کار او بی‌حاشیه نبوده و انتقادهایی نیز به همراه داشته است.

«پاچینو» با راه‌اندازی یک تور مسافرتی در انگلستان و لندن به عقیده خود این فرصت را در اختیار طرفدارانش قرار داده تا بتوانند چهره به چهره از چند دقیقه تا چند ساعت در کنار او باشند ولی بهره‌مند شدن از چنین مزیتی مجانی نبوده و حداقل ۲۵ هزار پوند آب می‌خورد.

شرکت‌کنندگان در این تور برای سفر با جت خصوصی «پاچینو» از گلاسکو به لندن باید ۲۵ هزار پوند پرداخت کنند که باتوجه به طول مسیر هزینه این سفر در هر دقیقه ۳۰۰ پوند خواهد بود. البته در کنار این پرواز می‌توانند یک اقامت سه روزه همراه با صبحانه در یک هتل پنج ستاره در لندن داشته باشند.

البته بهره‌مندی از دیگر آپشن‌های این تور هزینه‌های مختلفی در بر خواهد داشت، به عنوان مثال ۲۰ دقیقه ملاقات خصوصی با «آل پاچینو» در اتاق شخصی وی، برای هر نفر ۲ هزار و ۵۰۰ هزینه اضافی در بر خواهد داشت. البته ملاقات‌های گروهی تنها ۶۵۰ پوند (معادل هزار و ۸۰ دلار) برای هر فرد هزینه دارد.

بنا بر این گزارش، برگزارکنندگان این تور در تبلیغ خود آورده‌اند که طرفدارانی که پول لازم برای شرکت در این تور را ندارند، می‌توانند تنها در ازای نفری ۷ هزار و ۵۰۰ پوند (معادل ۱۲ هزار دلار) با «آل پاچینو»، نهار خورده و با او صحبت کنند.

نظر شما