شناسهٔ خبر: 31324 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«آشوب» اردیبهشت جلوی دوربین می رود

فیلم سینمایی «آشوب» به کارگردانی کاظم راست گفتار اردیبهشت ماه جلوی دوربین می رود.

کاظم راست گفتار کارگردان سینما  با اشاره به اینکه به زودی فیلم سینمایی «آشوب» را جلوی دوربین می برد، توضیح داد: پیش تولید این فیلم سینمایی مدتی است که آغاز شده است و در حال حاضر با توجه به اینکه بودجه این فیلم توسط بخش خصوصی تامین می شود، به دنبال لوکیشن های مناسب برای «آشوب» هستیم.

وی با اشاره به داستان این فیلم بیان کرد: داستان فیلم «آشوب» در سال ۱۳۲۰ شمسی اتفاق می افتد و داستان یک جوان هنرمند و تحصیل کرده به نام «آشوب» است که در تئاتر لاله زار آواز می خواند. هرچند او از تحصیلات مناسبی برخوردار است اما چندان موفق نیست، به همین دلیل مجبور می شود تا برای موفقیت بر موج سیاست سوار شود و آشوبی را در شهر به پا می کند.

کارگردان فیلم سینمایی «نقاب» توضیح داد: در حال حاضر با تعدادی از بازیگران مورد نظر خود صحبت کرده ایم اما هنوز به توافق نرسیده ایم. بخش های از این فیلم در تهران و بخش های دیگر در آبادان و شمال کشور فیلمبرداری می شود.

راست گفتار در پایان تاکید کرد: «آشوب» یک فیلم پربازیگر است و می توان گفت این فیلم ۴۳ بازیگر اصلی دارد که تعدادی از بازیگران از میان هنرمندان شناخته شده سینما انتخاب می شوند.

نظر شما