شناسهٔ خبر: 31330 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«شمعدونی» از 5 اردیبهشت پخش می‌شود

مجموعه تلویزیونی «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت از روز شنبه 5 اردیبهشت ماه روی آنتن می رود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛  قسمت های پایانی مجموعه «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری این هفته روی آنتن می رود تا فاز اول این سریال در 27 قسمت به پایان برسد.

بنا بر این گزارش، طبق برنامه ریزی جدید صداوسیما، پس از آن و از روز شنبه -5 اردیبهشت ماه- هر شب روی آنتن شبکه سه سیما می رود. بنا بر این گزارش، این سریال هم اکنون در مرحله مونتاژ و صداگذاری قرار دارد و در 53 قسمت 45 دقیقه ای به طور شبانه از این شبکه پخش می شود.

این مجموعه داستان دو خانواده است که عطا و هوشنگ سرپرستی آن را برعهده دارند. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست داشتنی است اما او کودکی کنجکاو است و بنیان قصه هم بر درگیری عطا با فرزند خود استوار است.

قصه های این خانواده دوست داشتنی است... آیینه ای است که خودمان را در آن می بینیم... آدم هایی با ضعف و قدرت که دوستشان داریم و تلاش می کنند که بهتر باشند...

بازیگران سریال «شمعدونی» عبارتند از:محمدحسن معجونى،آتنه فقیه نصیرى،نگار عابدى،رویا میر علمى،محسن قاضى مرادى،محمد رضا داود نژاد،ویدا جوان،امیر کاظمى،رضا کریمى،.....و با معرفى محمد نادرى و بازیگر خردسال:عرفان برزین.

سروش صحت این بار نیز چهره ای جدید را (محمد نادری) به عرصه بازیگری تصویر معرفی کرده و نقش اول این سریال را به او محول کرده است.

فهرست عوامل پشت دوربین این اثر عبارتند از: مشاور پروژه: پیمان قاسمخانى، مدیر تولید: رضا کریمى، مدیر تصویربرداری: خسرو دادگر مرام ، صدابردار:علیرضا نوروزیان، طراح صحنه:مهراب قاسمخانى، جانشین تولید:پوریا عطابخشى، تدوین:شهرام کیور، تیتراژ و جلوه هاى ویژه کامپیوترى:اشکان چگینى، آهنگساز:شایا و طاها شجاع نورى، دستیار اول کارگردان:حسن نورى، طراح گریم:ایمان امیدوارى، طراح لباس:نازنین خزایی، برنامه ریز:امین قوام ، عکاس:بهرنگ دزفولى زاده، منشى صحنه:گل کوشان، مدیر تدارکات:مجید رنجبر، مجرى طرح:موسسه تصویر غزال.

نظر شما