شناسهٔ خبر: 31367 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

چکیده مقالات ششمین همایش تاریخ مجلس منتشر می‌شود

با پایان یافتن بررسی چکیده مقالات ارسالی به ششمین همایش تاریخ مجلس فعالیت‌های آماده سازی کتاب چکیده مقالات در حال انجام است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ دکتر علی ططری مدیر مرکز اسناد و دبیر علمی ششمین همایش تخصصی تاریخ مجلس گفت: با بررسی‌های صورت گرفته از سوی کمیته علمی همایش طی دو ماه گذشته بیش از ۲۴۳ چکیده مقاله مورد تأیید نهایی قرار گرفت که این چکیده مقالات برای چاپ آماده می‌شود.

وی افزود: مراحل نهایی صفحه‌آرایی این کتاب در حال انجام است و ان‌شاءالله به زودی کتاب را برای انتشار در اختیار همکاران انتشارات قرار خواهیم داد تا مجموعه چکیده مقالات در روز همایش در اختیار پژوهشگران قرار گیرد.

ططری با اشاره به ارسال اصل مقالات از سوی نویسندگان گفت: اصل مقالاتی که چکیده آن از سوی کمیته علمی همایش پذیرفته شده است به مرور زمان به دبیرخانه همایش ارسال می‌شود؛ اما از دیگر نویسندگان محترم که تاکنون اصل مقالات را ارسال ننموده‌اند، تقاضا داریم تا انتهای فروردین ماه اصل مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال نمایند تا فرصت کافی برای بررسی و انتخاب مقالات ارائه شده در روز همایش برای اعضای کمیته علمی فراهم باشد.

 ششمین همایش تاریخ مجلس با موضوع بررسی عملکرد مجلس شورای ملی در ادوار بیست و یکم و بیست و دوم در آخرین روزهای اردیبهشت‌ماه در تالار شهید مدرس (مشروطه) برگزار خواهد شد.

نظر شما