شناسهٔ خبر: 31472 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعلام جزئیات ترم تابستان دانشگاه آزاد/ شرط نصف شدن شهریه

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: ترم تابستان این دانشگاه از اول تیرماه آغاز شده و امسال یک ماه به زمان ترم تابستانی این دانشگاه اضافه شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حسین غریبی گفت: ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی امسال به مدت هشت هفته از اول تیر آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در این ترم دانشجویان کارشناسی تا ۱۰ واحد، دانشجویان کارشناسی ارشد تا ۶ واحد و دانشجویان دکتری نیز تا ۴ واحد می توانند اخذ کنند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: فقط دانشجویان کارشناسی، در صورتی که کمتر از ۶ واحد اخذ کنند شهریه ثابت آنها نصف محسوب شده و اگر بالای ۶ واحد اخذ کنند، شهریه ثابت آنها دو سوم محسوب می شود.

وی ادامه داد: زمان برگزاری ترم تابستانی در تمام دانشگاه یک‌ماه الی یک‌ماه و یک هفته است. امسال دانشگاه آزاد یک ماه به مدت آن افزوده و ترم تابستان این دانشگاه به دو ماه یک هفته افزایش یافته است.

غریبی ادامه داد: با افزوده شدن مدت ترم تابستان، تعداد واحدهایی که دانشجویان در ترم تابستان اخذ می کنند نیز افزایش یافت به عنوان مثال تعداد ۶ واحد مقطع کارشناسی در ترم تابستان امسال به ۱۰ واحد افزایش یافت.

نظر شما