شناسهٔ خبر: 31508 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شیرازه با پنج عنوان کتاب جدید به نمایشگاه بیست و هشتم می‌آید

مدیر اجرایی انتشارات شیرازه از حضور انتشارات متبوع خود با پنج عنوان کتاب جدید در نمایشگاه بیست و هشتم خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ مریم دانشمند، مدیر اجرایی انتشارات شیرازه درباره جدیدترین آثار ارائه شده از سوی این بنگاه انتشاراتی در نمایشگاه امسال گفت: شیرازه در نظر دارد، پنج عنوان کتاب جدید و چاپ اولی را در نمایشگاه در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد.

وی با بیان این‌که در مجموع ۳۰ عنوان کتاب از سوی نشر شیرازه در نمایشگاه ارائه می‌شود عنوان کرد: شیرازه با موضوعات مطالعات زنان، جامعه‌شناسی، تاریخ و اندیشه و مجموعه‌ جدید هنر و معماری به چاپ کتاب اقدام می‌کند.

دانشمند ادامه داد: «حقوق مردم و شهروندی»، «زنان در شرایط بحرانی» و «زن بوشهری» در کنار« زروال» و « طالبوف» و «تاریخ اندیشه ایرانی» از جمله کتاب‌های جدیدی است که که در نمایشگاه انسال در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی «از جنبش تا نظریه» نوشته حمیرا مشیری‌زاده را  از جمله کتاب‌های مهم و تاثیر‌گذار دانست که چاپ سوم آن در نمایشگاه امسال عرضه می‌شود.

دانشمند افزود: فمنیسم» و «زمان»  از جمله کتاب‌هایی است که در مجموعه «قدم اول» منتشر شده است.

مدیر اجرایی انتشارات شیرازه در ادامه به انتشار کتاب «شش گفت‌و‌گو» در مجموعه هنر و معماری پرداخت و گفت: مجموعه «هنر و معماری» نخستین مجموعه‌ای است که  شیرازه به مبحث هنر و معناری می پردازد و در نظر دارد کتاب‌های دیگری را نیز در این زمینه منتشر کند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نظر شما