شناسهٔ خبر: 31540 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حسن برزیده: پیشنهاد مدیرعاملی خانه‌سینما را رد کردم/ امیدی به داوری فجر ندارم

حسن برزیده درباره خبری که مبنی بر حضور او به عنوان مدیرعامل خانه سینما مطرح شده بود، توضیح داد و از حضور «مزار شریف» در بخش بین‌المللی جشنواره فیلم فجر گفت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حسن برزیده کارگردان سینما و تلویزیون درباره اینکه برخی خبرها حاکی از آن است که وی مدیر عامل جدید خانه سینما خواهد بود، توضیح داد: در این زمینه با من صحبت شد اما به دلایل شخصی و کاری این امر را نپذیرفتم، اما خانه سینما را دوست دارم و پیگیر مسایل آن هستم.

«مزار شریف» بی تغییر به بخش بین‌الملل جشنواره می‌رود

وی درباره شرکت کردن «مزار شریف» در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر نیز اظهار کرد: فرصتی نبود تا تغییر خاصی روی فیلم اعمال کنیم و «مزار شریف» با همان نسخه ای که در بخش ملی جشنواره فجر به نمایش درآمد در بخش بین الملل حضور دارد. البته فیلم نیازمند برخی تغییرات هست که در فرصت دیگری انجام می‌شود.

این کارگردان در پاسخ به اینکه چقدر به نتیجه گرفتن فیلم در رقابت بخش بین‌الملل امیدوار است، تصریح کرد: با شرایط داوری و نگاهی که برخی دوستان دارند، اصلا برایم مهم نیست. من درباره موضوعی فیلم ساختم که به نظرم باید درباره آن حرف زده می‌شد و همین برایم کافی است.

گویا داوران از قبل تصمیم‌گیری می‌کنند

برزیده یادآور شد: امیدی به دوستان جشنواره ندارم. این را از این جهت می‌گویم که به نظر می‌رسد گرچه هر فیلمی دارای نقاط قوت و ضعفی است اما گویا برخی داوران از قبل تصمیم می‌گیرند بنابراین من توجهی به این قضیه ندارم.

وی که همچنین از سال گذشته قرار بود سریال الف ویژه شهید متوسلیان را بسازد درباره کارهای تازه‌اش نیز گفت: اکنون دو - سه فیلمنامه دارم که مشغول کار روی آنها هستم اما در وضعیت کنونی کشور و مشکلات بودجه‌ای نمی‌دانم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

نظر شما