شناسهٔ خبر: 31589 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تلویزیون تیزر «پریدن از ارتفاع کم» را پخش نمی‌کند/برخورد سلیقه‌ای

مجید برزگر با اشاره به پخش نشدن تیزر فیلم «پریدن از ارتفاع کم» از تلویزیون بیان کرد: رسانه ملی باید از فیلم های مستقل حمایت کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مجید برزگر کارگردان و تهیه کننده سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه تلویزیون حمایت مناسب و عادلانه‌ای از فیلم های در حال اکران نمی کند، بیان کرد: «پریدن از ارتفاع کم» به کارگردانی حامد رجبی که من تهیه کنندگی آن را برعهده دارم همزمان با عید نوروز در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران شد و خوشبختانه در حال حاضر استقبال خوبی از این فیلم از سوی مخاطبان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تعطیلات نوروز به نفع فیلم هایی از این دست نیست، ادامه داد: ۱۵ روز تعطیلات نوروز فرصتی مناسب برای فیلم های تجاری به شمار می رود و مردم با توجه به شرایط و فضای حاکم بیشتر به دیدن این فیلم ها می روند، اما همین تعطیلات  فرصت مناسبی برای فروش خوب فیلم هایی چون «پریدن از ارتفاع کم» نیست.

کارگردان فیلم سینمایی «پرویز» با تاکید بر اینکه فروش «پریدن از ارتفاع کم» بعد از تعطیلات نوروز بسیار خوب شده است، بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر شماره های مختلف نشریات سینمایی، نقدهای خوب و جدی درباره این فیلم نوشته اند که می تواند به استقبال بیشتر نسبت به این فیلم کمک کند.

فیلم پریدن از ارتفاع کم

این کارگردان با اشاره به شرایط تبلیغات «پریدن از ارتفاع کم» توضیح داد: متاسفانه فیلم ما هیچ گونه تبلیغاتی شامل تبلیغات شهری و تلویزیونی ندارد. تلویزیون به عنوان رسانه ملی که وظیفه حمایت از سینما را دارد، از پخش تیزر این فیلم سینمایی ممانعت و بعد از یک ماه اعلام کرد که به دلیل آن که «پریدن از ارتفاع کم» پیام ندارد تیزر آن را پخش نمی کنیم.

برزگر گفت: نمی دانم چطور فیلمی که توانسته جایزه منتقدان جشنواره فیلم برلین که یکی از مهمترین جشنواره های جهانی در حوزه سینما است از آن خود کند، برای رسانه ملی تبدیل به یک فیلم بدون پیام می شود. متاسفانه تلویزیون نسبت به پخش تیزر فیلم ها کاملا سلیقه محور عمل می کند این در حالی است که این رسانه باید با فیلم های مستقل مهربان باشد.

کارگردان فیلم «فصل باران های موسمی» در پایان تاکید کرد: فکر می کنم فیلم هایی مانند «پریدن از ارتفاع کم» و «استراحت مطلق» این حق را دارند که از حداقل امکانات برای تبلیغ استفاده کنند.

نظر شما