شناسهٔ خبر: 31593 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعلام زمان مصاحبه چند رشته دکتری پژوهش محور دانشگاه آزاد

اطلاعات مربوط به زمان مصاحبه برخی از رشته های دوره دكتری پژوهش محور دانشگاه آزاد بر روی سایت قرار گرفت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اعلام این خبر افزود: پذیرفته شدگان دكتری پژوهش محور می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.net از زمان مصاحبه و مكان مصاحبه خود مطلع شوند. 

علوی فاضل در خصوص رشته های اعلام شده برای مصاحبه خاطرنشان كرد: در حال حاضر زمان مصاحبه چهار رشته شامل باستان شناسی، مدیریت محیط زیست- مدیریت محیط زیست، مدیریت محیط زیست- اقتصاد محیط زیست، مدیریت محیط زیست- حقوق محیط زیست در سایت اعلام شده است. 

وی افزود: پذیرفته شدگان باید در روزهای مصاحبه مداركی شامل اصل مدرك كارشناسی و كارشناسی ارشد به ضمیمه ریز نمرات دو مقطع، طرح تحقیقاتی و فرم پروپزال، سوابق و تولیدات علمی و یك نسخه از پایان نامه كارشناسی ارشد خود را به همراه داشته باشند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تاكید كرد: حضور استاد راهنما در جلسه مصاحبه پذیرفته شدگان این مقطع الزامی است. اساتید باید آخرین حكم كارگزینی خود را در جلسه مصاحبه به همراه داشته باشند.

وی گفت: چنانچه پذیرفته شده ای طرح پژوهشی خود را با استاد راهنمایی که بیش از ۲ دانشجو در این مقطع دارد، انتخاب کرده باشد، لازم است استاد راهنمای خود را قبل از جلسه مصاحبه تغییر داده و فرم طرح تحقیقاتی را دوباره تكمیل كند و به تایید استاد راهنمای جدید برساند.

علوی فاضل خاطرنشان کرد: زمان مصاحبه سایر رشته های دکتری پژوهش محور نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

نظر شما