شناسهٔ خبر: 31613 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سریال «دردویل» برای فصل دوم تمدید شد

سریال پر حاشیه «دردویل» برای فصل دوم از سوی شبکه نتفلیکس تمدید شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ کمپانی های مارول و نتفلیکس اعلام کردند که فصل دوم سریال «دردویل» در سال ۲۰۱۶ از نتفلیکس پخش خواهد شد.

کمپانی مارول در بیانیه ای مطبوعاتی امروز اعلام کرد که با استقابل مخاطبان و منتقدین از سریال جدیدش، آن را برای فصل دوم تمدید می کند و تیم سازنده فصل اول به زودی کار بر روی فصل دوم را هم شروع می کنند. البته استیون دی نایت از جمع تهیه کنندگان فصل دوم خارج خواهد شد.

قرار است امسال شبکه نتفلیکس از یک سریال ابرقهرمانی دیگر هم با نام «جسیکا جونز» رونمایی کند که آن هم محصول مارول است. همین طور آنها سریال «لوک کیج» مارول را هم برای سال آینده در دستور کار دارند. با پخش سریال «آیرون فیست( مشت آهنی)» از نتفلیکس، فاز اول سریال های ابرقهرمانی این شبکه به پایان می رسد و آنها در آینده از سریال کوتاه «مدافعان» رونمایی خواهند کرد.

«مدافعان» مانند «انتقام جویان» و «محافظان کهکشان» یک گروه ابرقهرمانی است که با حضور هالک، وولورین، لوک کیج، آیرون فیست، دردویل و... در ادوار مختلف طراحی شده است. از بین اعضای «مدافعان» حضور «ایرون فیست»، «دردویل» و «لوک کیج» در سریال قطعی شده و باید دید در ادامه چه شخصیت های دیگری اضافه خواهند شد.

پیش از این سریال «دردویل» به خاطر دانلود بی سابقه و غیرقانونیش از اینترنت به صدر اخبار راه پیدا کرده بود.

نظر شما