شناسهٔ خبر: 31646 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اطلاعات ۳۰۰ هزار دانشجو برای دریافت بن کارت الکترونیکی ارایه شد

مدير كل امور فرهنگی وزارت علوم گفت: اطلاعات ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار دانشجو برای دریافت بن الکترونیک خرید کتاب در مراکز علمی و دانشگاهی در اختیار وزارت ارشاد قرار گرفت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حسین میرزایی در خصوص معرفی دانشجویان برای دریافت بن کارت‌های الکترونیک گفت: تمام عملیات مربوط به ثبت نام و ارایه بن کارت های الکترونیک خرید کتاب در مراکز علمی و دانشگاهی ویژه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب توسط وزارت ارشاد انجام می شود.

وی افزود: سیاست وزارت ارشاد این است، که ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار دانشجو را پوشش دهد بنابراین موسسه پژوهش و برنامه ریزی اطلاعات دانشجویان از جمله شماره دانشجویی و شماره ملی دانشجویان را در اختیار سایت قرار دادند.

براساس گزارش مهر، به گفته مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی با موسسات و نهادهای همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، آمار ثبت‌نام بن‌کارت‌های الکترونیک کتاب بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به تفکیک استان‌ها اعلام شد که بر این اساس بیشترین تعداد ثبت‌نام مربوط به تهران و اصفهان است.

دانشجویان و طلاب برای دریافت بن‌کارت‌های الکترونیک خرید کتاب می‌توانند تا تاریخ ۵ اردیبهشت ماه با مراجعه به سایتhttp://bon.tibf.ir نسبت به ثبت‌نام و پرداخت وجه اقدام کنند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما