شناسهٔ خبر: 31647 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مهران مدیری خداحافظی کرد

سریال «در حاشیه» در حالی با پخش قسمت ۳۰ به پایان کار فصل اول خود رسید که گرچه مدیری زمان پخش فصل دوم آن را نامعلوم می‌دانست، بخش خبری ساعت ۱۹ شبکه یک از ادامه یافتن سریال در ماه رمضان خبر داده بود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، پنجشنبه سوم اردیبهشت ماه، بخش خبری ساعت ۱۹ شبکه یک سیما در حالی روی آنتن رفت که در مجله خبری به شایعه جلوگیری از پخش سریال «در حاشیه» نیز اشاره و این موضوع رد شد.

ضمن اینکه در این بخش خبری اعلام شد تنها پخش فصل اول این سریال که در ۳۰ قسمت ساخته شده به پایان رسیده و مخاطبان شبکه سه سیما، در آینده نزدیک و در ماه رمضان ۹۴ شاهد پخش فصل دوم و ۳۰ قسمت بعدی سریال هستند.

این موضوع از آنجا قابل توجه می‌شود که اخیرا در یکشنبه ۲۳ فروردین اداره کل نمایش سیما در خبری به صورت قاطع «دردسرهای عظیم ۲» را به عنوان سریال رمضانی شبکه سه سیما معرفی کرده بودY سریالی که سال گذشته مخاطبان شاهد پخش سری اول آن بودند بنابراین احتمال می‌رود این بخش خبری دچار اشتباه شده باشد.

شب گذشته همچنین پس از پخش قسمت پایانی فصل اول «در حاشیه» که به دستگیری شخصیت‌های پزشک آن منجر شد، به جای پخش پشت صحنه سریال، مهران مدیری روی آنتن حاضر شد و از مردم به خاطر استقبالی که از سریال تازه‌اش داشته‌اند تشکر کرد.

وی همچنین اعلام کرد از ابتدا قرار بوده این سریال در سه فصل ساخته شود و در آینده نزدیک -که البته او تأکید کرد از زمان دقیق آن بی خبر است- فصل دوم این سریال ساخته و پخش خواهد شد و سپس با مردم خداحافظی کرد.

«در حاشیه» با نام قبلی «اتاق عمل» پیش از این قرار بود از دی ماه سال ۹۳ تا آخرین روز این سال، از شبکه تهران سیما روی آنتن برود اما پس از بروز تغییرات در بدنه مدیریتی‌ رسانه ملی، شبکه پنج جایگزین شبکه تهران شد و نه تنها پخش این سریال به شبکه سه واگذار شد، بلکه اعتراض‌های پیش از پخش و بی سابقه پزشکان نیز باعث شد این سریال قبل از اینکه روی آنتن برود، مدتی طعم توقیف را بچشد.

نظر شما