شناسهٔ خبر: 31696 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

چاپ تازه «بر لب دریای مثنوی» در نمایشگاه

کریم زمانی از بازچاپ و ارائه آثاری چون ترجمه روشنگر قرآن کریم، سرالاسرار و بر لب دریای مثنوی در نمایشگاه کتاب خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ کریم زمانی درباره تازه ترین آثار خود در نمایشگاه بین‌المللی کتاب اظهار داشت: چاپ چهارم از ترجمه و توضیحات من از آیات قرآن کریم که با عنوان ترجمه روشنگر در سال ۸۹ منتشر شده بود، با هیئتی تازه و پس از بازبینی بنده از سوی نشر شکوه دانش و قطره منتشر و در نمایشگاه کتاب ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: چاپ ششم از کتاب «بر لب دریای مثنوی معنوی» نیز که در برگیرنده متن کامل مثنوی معنوی به همراه شرح من بر مقاصد سرایش ابیات آن است نیز از سوی نشر قطره تجدید چاپ و در نمایشگاه کتاب عرضه می شود.

این محقق همچنین از تجدید چاپ کتاب «سرالاسرار» خبر داد و گفت: چاپ چهارم رساله سرالاسرار شیخ عبدالقادر گیلانی که رساله‌ای ارزنده برای شناخت اصول تصوف و طریق ذکر برای وصول به معرفت و شناخت حق است نیز در چاپی تازه از سوی نشر نی منتشر و به نمایشگاه کتاب می‌رسد.

به گفته زمانی لوح فشرده ای از جلسات شرح مثنوی معنوی و آموزه های مولانا که توسط وی در سالهای اخیر ارائه شده است نیز توسط نشر شکوه دانش منتشر شده و در ایام نمایشگاه بین المللی کتاب عرضه خواهد شد.

داستان چند عکس حاشیه ساز

زمانی در ادامه در واکنش به انتشار تصاویری از وی در فضای مجازی در کنار برخی از چهره های خاص نیز گفت: من در نشست‌های مختلفی از سوی دانشگاه‌ها برای سخنرانی درباره موضوعات مرتبط با مولانا دعوت می‌شوم و در این نشستها نیز افراد زیادی حضور دارند که دارای گرایش‌های فکری مختلفی هستند و تمایل دارند با من نیز عکسی داشته باشند. طبیعی است که  هرگاه کسی با بنده عکسی بیاندازد این به معنای تایید مشرب و مرام و گرایش او توسط من نیست.

نظر شما