شناسهٔ خبر: 31697 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«آس و پاس های پاریس و لندن» به نمایشگاه کتاب می آیند

مدیر انتشارات ماهابه از عرضه رمان های ایرانی و خارجی چاپ اول مختلف، از جمله رمان «آس و پاس های پاریس و لندن» نوشته جرج اورول در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمدتقی سمامی مدیر انتشارات ماهابه درباره حضور این ناشر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: ما امسال در مجموع با ۷۰ عنوان کتاب در نمایشگاه شرکت می کنیم که این تعداد، مربوط به فعالیت ۳ تا ۴ سال اخیرمان هستند. حدود ۱۴ تا ۱۶ عنوان از این کتاب ها هم، رمان های ایرانی و خارجی چاپ اولی خواهند بود. از آثار سال گذشته مان هم ۶ عنوان تجدید چاپی داریم.

وی افزود: امسال بین راهروهای ۱۳ و ۱۶ یا ۱۷ غرفه خواهیم داشت. هر سال موقعیت غرفه ما بین این راهروها هستند، با این تفاوت که هر سال یک یا چند راهرو، این طرف و آن طرف می رویم. منتها جایگاه نهایی غرفه تا چند روز دیگر قطعی می شود.

این مدیر نشر درباره عناوین تازه ای که به نمایشگاه خواهد آورد، گفت: رمان «سرزمین گوجه های سبز» نوشته هرتا مولر با ترجمه آوینا ترنم، «آس و پاس های پاریس و لندن» نوشته جرج اورول از همین مترجم، «هزار خورشید تابان» نوشته خالد حسینی با ترجمه آزاده شهپری و «بلندی های بادگیر» اثر امیلی برونته با ترجمه اکرم مظفری از جمله کتاب های چاپ اولی مان برای نمایشگاه هستند.  

سمامی ادامه داد: «صدسال تنهایی» از گابریل گارسیا مارکز و «کوری» اثر خوزه ساراماگو هم از جمله کتاب هایی بودند که سال گذشته به نمایشگاه آوردیم و امسال نسخه های تجدید چاپ شان را عرضه خواهیم کرد. در مجموع، امسال علاوه بر کتاب های چاپ اول مان، چاپ های دوم، سوم و چهارم عناوین دیگری را هم به نمایشگاه کتاب تهران خواهیم آورد.

نظر شما