شناسهٔ خبر: 31711 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ثبت نام کاردانی فنی و حرفه‌ای از ۱۳ اردیبهشت آغاز می شود

ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیردولتی ۹۴ از یکشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه آغاز می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: مهلت ثبت نام برای شرکت در این آزمون از ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه است و داوطلبان می توانند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

وی افزود: کلیه داوطلبان می‌توانند با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش که امروز در سایت سنجش و روز دوشنبه ۷ اردیبهشت‌ماه در نشریه پیک سنجش منتشر می شود از شرایط و ضوابط ثبت نام و پذیرش دانشجو مطلع شوند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: داوطلبان می توانند پس از دریافت دفترچه در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی اضافه کرد: داوطلبان می توانند هزینه را به صورت اینترنتی و به وسیله کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند. 

وی ادامه داد:چنانچه داوطلبی علاقه‌مند به گزینش رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی باشد لازم است علاوه بر پرداخت ۱۵ هزار تومان هزینه ثبت نام، مبلغ ۴ هزار تومان دیگر برای دوره‌های مذکور پرداخت کند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیردولتی صبح روز جمعه ۱۶ مرداد برگزار می‌شود و کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما از سه شنبه ۱۳ مرداد تا پنجشنبه ۱۵ مرداد ماه روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

نظر شما