شناسهٔ خبر: 31737 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دانشگاه سوره، میزبان مراسم هفته معمار

یکی از اعضای شورای هفته معمار دانشکده معماری دانشگاه سوره از برپایی مراسم بزرگداشت شیخ بهایی و روز معمار به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ پدرام یارمحمدلو با بیان اینکه این مراسم از ۵ اردیبهشت آغاز شده و تا ۹ اردیبهشت و به مناسبت سالروز بزرگداشت شیخ بهایی و روز معمار ادامه دارد،افزود: میزبانی این برنامه که پنجمین دوره ای است که توسط دانشگاه سوره برگزار می شود را جمعی از فعالین دانشجویی دانشکده معماری دانشگاه سوره برعهده دارند.در این برنامه از دانشجویان و اساتید سایر دانشگاه های تهران و سراسر کشور دعوت به عمل آمده تا نظاره گر بخش های مختلف این مراسم باشند.

 

وی از امکان شرکت دانشجویان معماری دانشگاه های دیگر خبر داد و گفت:حضور دانشجوهای معماری از دانشگاه های دیگر منعی ندارد و آن ها می توانند بدون پرداخت هزینه آثار خود را ارائه دهند.در واقع در این مراسم کارگاه هایی برگزار می شود که طبق آن ها مسابقاتی در نظر گرفته شده و در اختتامیه از افراد برنده تقدیر خواهد شد.

 

این عضو شورای هفته معمار دانشکده معماری دانشگاه سوره با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان امسال بیشتر از سال گذشته است،افزود: تاکنون دانشجویان معماری از دانشگاه های شهید بهشتی،دانشگاه تهران، علم و صنعت و دانشگاه آزاد شرکت کرده اند.البته امکان شرکت برای دانشجویان دانشگاه های شهرستان هم وجود دارد اما از آنجائی که این تاریخ نزدیک به تاریخ تحویل پروژه ها (ژوژمان)است، دانشجویان دانشگاه های شهرستان کم تر در این مراسم شرکت می کنند.

 

یارمحمدلو در پایان با تاکید بر اینکه این مراسم مورد تایید معاونت فرهنگی دانشگاه سوره است،درمورد منبع تامین بودجه اظهار کرد: مقدار کمی از بودجه توسط دانشگاه سوره و مقداری هم از طرف حوزه هنری اعطا شده است.

نظر شما