شناسهٔ خبر: 31746 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اکران حدود ۳۰ اثر در دومین روز بخش بین المللی جشنواره فیلم فجر

دومین روز بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر امروز (یکشنبه) با اکران حدود ۳۰ فیلم در پردیس های سینمایی ملت و آزادی، خانه هنرمندان و موزه سینما پیگیری می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا، فیلم های چاقی، روز مبادا، نزدیکتر، قول، جان سودا، نورجمعه، خواب زمستانی، ساختار کریستال، جای دیگر، زرافه، وندال، بدون مرز و رییس کتابخانه امروز در پردیس سینمایی ملت روی پرده می رود. 

فیلم های سینمایی چاقی، روز مبادا، نزدیکتر و قول در بخش پانورامای سینمای ایران به ترتیب ساعت ۱۱:۳۰، ۱۴:۳۰، ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ امروز در سالن شماره یک پردیس سینمایی ملت اکران می شود.

همچنین فیلم های جان سودا، نورجمعه در بخش جلوه گاه شرق و خواب زمستانی در بخش سینمای هنر و تجربه به ترتیب ساعت ۱۵، ۱۸ و ۱۲ در سالن شماره ۲ پردیس سینمایی ملت نمایش داده می شود.

نمایش فیلم ساختار کریستال از مجموعه فیلم های کارگاهی، فیلم کوتاه جای دیگر، نمایش چند فیلم کوتاه در بخش میزگردهای بین المللی، اکران زرافه در بخش خارج از مسابقه برنامه سالن شماره سه پردیس ملت در روز دوم برگزاری بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر است.

همچنین فیلم های سینمایی وندال در بخش نمایش های ویژه، بدون مرز و رییس کارخانه نیز در بخش سینما سعادت در سالن شماره چهار پردیس ملت به نمایش در می آید.

فیلم های سینمایی اهل پرواز، سه برادر، ملاقات با شاعر جوان و تالار جیمی در بخش های سینمای سعادت، فرانچسکو رزی، سینمای هنر و تجربه در سالن شهرقصه پردیس سینمایی آزادی روی پرده می رود. 

وندال، بدون مرز، زرافه و ۳۶۰ درجه نیز فیلم هایی است که در سالن شهرهنر این پردیس سینمایی به نمایش درمی آید.

همچنین فیلم های سینمایی در دنیای تو ساعت چند است، سنگ هایی در جیبم، عالم هپروت و نفس معصوم در سالن شهر هفتم مجموعه پردیس آزادی اکران می شود.

خانه هنرمندان ایران در دومین روز برگزاری بخش بین المللی جشنواره فیلم فجر به نمایش دو فیلم از بخش رنگین کمان فجر، یک فیلم از بخش سینماحقیقت و مجموعه فیلم های کوتاه و مستند کارگاهی عباس کیارستمی (ساخته شده در کلمبیا و اسپانیا) می پردازد.

فیلم سینمایی سنگ هایی در جیبم از بخش نمایش های ویژه از ساعت ۱۵، آثار هنرجویان کیارستمی در بخش فیلم های کوتاه و مستند از ساعت ۱۷، مستند ملاقات از بخش سینمای حقیقت از ساعت ۱۹ و نبات از بخش جلوه گاه شرق از ساعت ۲۱ امروز در خانه هنرمندان ایران به نمایش در می آیند.

موزه سینما نیز با نمایش فیلم های سینمایی دست ها روی شهر ساخته فرانچسکو رزی که در بخش مرور آثار که در سال ۱۹۶۳ شیرطلایی جشنواره ونیز را دریافت کرده است، عالم هپروت اثر نژانگ میائویان، قبل از طلوع خورشید به کارگردانی مراد اروغلو و سالوو ساخته فابو گراساسونیا و آنتونیو پیاتزا در دومین روز برگزاری بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر به کار خود ادامه می دهد. 

این فیلم ها از سینمای ایتالیا، چین، ترکیه و فرانسه در بخش بین المللی جشنواره فیلم فجر حضور دارند و به ترتیب ساعت ۱۵، ۱۷، ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ روی پرده می رود.

بخش بین المللی سی و سومین جشنواره فیلم فجر شامگاه گذشته (شنبه) برای نخستین بار به صورت مستقل از بخش ملی آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت ماه در تهران ادامه دارد.
 

نظر شما