شناسهٔ خبر: 31800 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دستمزد ریوالدو برای «آی ام نات سالوادور» چه قدر است؟

ریوالدو بازیکن مشهور فوتبال برزیل و مرد سال فوتبال جهان در سال ۱۹۹۹ با دستمزد یک میلیون دلاری در فیلم «آی ام نات سالوادور» به ایفای نقش می‌پردازد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ «من سالوادور نیستم» با نام جدید «آی ام نات سالوادور» به تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور و سیدامیر پروین حسینی و کارگردانی منوچهر هادی ساخته می‌شود.

عوامل این فیلم به تازگی با ریوالدو بازیکن معروف فوتبال برزیل برای بازی در این فیلم به توافق رسیده‌اند و او با دستمزد یک میلیون دلاری مقابل دوربین منوچهر هادی خواهد رفت.

پیش از این سهراب‌پور قرار بود فیلم سینمایی «پیراهن شماره ۹ رونالدو» را به کارگردان محمدحسین لطیفی بسازد و حتی برای بازی رونالدو بازیکن محبوب فوتبال برزیل در این فیلم نیز قرارداد بسته شد.

ای ام نات سالوادور

مبلغ آن قرارداد نیز سه میلیون دلار بود اما از آنجایی که به دلیل تحریم‌ها علیه ایران، تهیه‌کننده نمی‌توانست پول را به حساب رونالدو پرداخت کند، ساخت این فیلم منتفی شد.

سهراب‌پور برای ساخت سریال شبکه نمایش خانگی با نام «ساخت ایران» نیز ریسک کرد و دستمزد بالایی را برای محمدرضا گلزار در نظر گرفت. همچنین کل تصویربرداری سریال در لبنان به انجام رسید و در حالی که عوامل ساخت را با دلار هزار تومانی آغاز کردند، با رسیدن ارزش دلار به مبلغ ۳۲۰۰ تومان، ناچار به هزینه سه برابری برای این سریال شدند.

با توجه به این مسائل باید منتظر ماند و دید آیا «آی ام نات سالوادور» که بخش عمده فیلمبرداری آن در برزیل خواهد گذشت، با بازگشت سرمایه همراه خواهد بود یا خیر.

رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی، سوگل محرابی و چند بازیگر برزیلی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

نظر شما