شناسهٔ خبر: 31805 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتشار فراخوان طراحی پوستر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

ستاد جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، طراحی پوستر بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را به مسابقه گذاشت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ ستاد جشنواره به منظور بهره‌مندی از حضور هنرمندان خلاق و طرح‌های نو و بدیع ، طراحی پوستر جشنواره بیست و دوم را با فراخوان عمومی و دعوت از هنرمندان طراح و گرافیست به شکل مسابقه برگزار خواهد کرد.

بر اساس فراخوان هنرمندان سراسر کشور می‌توانند با توجه به شعار جشنواره «بچه‌های امروز، تماشاگران خلاق» و مضامین فراخوان جشنواره شامل اخلاق و سنت اسلامی، فرهنگ اصیل ایرانی، خانواده، نشاط و امید در فضای جامعه و نسل آینده، آثار خود را جهت شرکت در مسابقه ارائه نمایند.

در این فراخوان آمده است محدودیتی در ارائه تعداد اثر وجود ندارد و طرح‌های پیشنهادی باید در ابعاد پنجاه در هفتاد طراحی و ارسال شود. از طراحان خواسته شده است اثر ارائه شده با تکنیک و شیوه آزاد و به صورت فایل tiff cmyk ۳۰۰dpi    بر روی لوح فشرده به همراه تصویر A۴ رنگی ارسال شود.

علاقه مندان می‌توانند با مطالعه دقیق فراخوان تا تاریخ دوم مرداد آثار خود را به ستاد جشنواره  به آدرس همدان- بولوار بعثت- جنب پارک مردم- مجتمع فرهتگی سینمایی شهید آوینی- دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان کدپستی: ۶۵۹۶۱۳۳۶۳۴ ارسال کنند.

شماره تماس دبیرخانه: ۰۸۱۳۲۵۱۲۱۱۸-۲۰ داخلی ۱۲۷ و یا ۰۸۱۳۸۳۸۶۰۱۸  و آدرس ایمیل نیز ۲۲.th.festival@gmail.com  معرفی شده است.

نظر شما