شناسهٔ خبر: 31835 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پذیرش غیرایرانی‌ها در جامعه الزهرا(س)/ مهلت ثبت‌نام تا ۲۵اردیبهشت

معاون بین الملل جامعه الزهرا (س) از آغاز ثبت نام متقاضیان خواهر غیرایرانی در این نهاد حوزوی خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حجت الاسلام موسوی‌تبار اظهار کرد: این دوره از پذیرش خواهران غیرایرانی ویژه افرادی است که اقامت معتبر به همراه خانواده یا همسر در قم دارند.

وی با بیان اینکه پذیرش این افراد در مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۹۵ - ۹۴ خواهد بود، دارابودن مدرک تحصیلی دیپلم (برای خواهران متقاضی از پاکستان و هند، کارشناسی یا دیپلم گرید A )،  حداقل سن ۱۶ و حداکثر ۳۶ سال و قبولی در مصاحبه علمی را از دیگر شرایط متقاضیان بیان کرد.

دریافت و تکمیل فرم ثبت نام، رضایت نامه سرپرست، فتوکپی جواز اقامت متقاضی و همسر در ایران، شش قطع عکس ۴ * ۳ پشت نویسی شده، فتوکپی گذرنامه متقاضی و سرپرست همراه با اصل آن، ارائه فتوکپی و اصل آخرین مدرک تحصیلی (دیپلم به بالا)، ارائه مدرک تحصیلی حوزوی در صورت داشتن مدرک، دو معرفی نامه از مراکز معتبر یا شخصیت‌های شناخته شده و فتوکپی کارت تحصیلی سرپرست در صورت عضویت وی در جامعه المصطفی از جمله شرایط متقاضیان این دوره پذیرش است که حجت‌الاسلام موسوی تبار به آن اشاره کرد.

به گفته معاون بین الملل جامعه الزهرا(س)، متقاضیان تا ۲۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ می توانند برای ثبت نام به واحد پذیرش جامعه الزهرا(س) مراجعه کنند.

وی ادامه داد: مصاحبه متقاضیان بر اساس اطلاعات عمومی شامل عقاید، احکام و تست هوش خواهد بود و در طول مدت تحصیل، مهد کودک و سرویس ایاب و ذهاب برای افرادی که پذیرفته شده‌اند فراهم می باشد.

حجت الاسلام موسوی تبار گفت: نتایج آزمون‌های ورودی در ۱۵ شهریورماه اعلام می‌شود و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به مراحل پذیرش می‌توانند با شماره‌های ۳۲۱۱۲۲۷۱ و ۳۲۱۱۲۴۷۴ تماس بگیرند.

نظر شما