شناسهٔ خبر: 32051 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مسابقه عکاسی با کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران

مجید غلامی جلیسه، مدیر کمیته جنبی از برگزاری مسابقه عکاسی با کتاب در شبکه اجتماعی اینستگرام خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ مجید غلامی جلیسه در توضیح برنامه‌های کمیته جنبی نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: به منظور گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در نمایشگاه کتاب تهران، صفحه‌ای با نام «اینستا کتاب» در شبکه اجتماعی اینستگرام راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: به همین منظور بازدیدکنندگان می‌توانند در مدت زمانی که در نمایشگاه حضور دارند در فضای نمایشگاه با کتاب عکس بگیرند و این عکس‌ها را برای صفحه «اینستا کتاب» ارسال کنند تا پس از بررسی‌های لازم، بر روی صفحه اصلی این پیج قرار گیرد. همچنین قرار است عکس‌های ارسال شده با نام ارسال کنندگان آن‌ها در برنامه «کتاب نامه» شبکه ۴ سیما نیز به نمایش گذاشته شود.

مدیر کمیته جنبی با اشاره به تقدیر از عکاسان برتر «اینستا کتاب» گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده قرار است عکس‌های «اینستا کتاب» داوری شود تا از میان آثار ارسالی ۹ اثر برتر شناسایی و تقدیر شود. همچنین در کنار ۹ عکس برگزیده یک عکس به عنوان برترین عکس کتابی انتخاب خواهد شد و به شکلی ویژه مورد تقدیر و قدردانی قرار خواهد گرفت.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نظر شما