شناسهٔ خبر: 32068 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نمایش «اسب سفید پادشاه» در اکران دوم عید

مجید یاسر تهیه کننده فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» از لزوم نمایش این فیلم در اکران دوم عید پس از چند ماه وعده‌های مدیران سینمایی به سازندگان صحبت کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛  مجید یاسر تهیه کننده «اسب سفید پادشاه» گفت: از اواخر سال گذشته با اینکه این فیلم به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تصمیم مسئولان جشنواره فیلم فجر در بخش مسابقه شرکت داده نشد، اما به ما گفته شد که «اسب سفید پادشاه» بزودی اکران مناسبی خواهد گرفت.

وی افزود: حتی قرار بود این فیلم در ایام نوروز اکران شود که باز به تعویق افتاد تا فیلم در اکران دوم عید قرار گیرد. حالا که قرارداد دو فیلم «من دیه گومارادونا هستم» و «متل قو» عقد شده ما توقع داریم با مساعدت و حُسن نظر مدیران سینمایی، فیلم «اسب سفید پادشاه» نیز اکران شود تا آسیبی چه از لحاظ معنوی و چه مادی به اثر و گروه تولید آن وارد نشود و این فیلم از بلاتکلیفی خارج شود.

تهیه‌کننده «اسب سفید پادشاه»  ادامه داد: این فیلم یک درام اجتماعی و عاشقانه است که سال گذشته پیش بینی می‌شد در جشنواره فیلم فجر شرکت کند تا حضور محمدحسین لطیفی پس از هشت سال، بعد از فیلم تحسین شده «روز سوم» به این رویداد بزرگ هنری باشد، اما این طور نشد و ما هم به رای و عقیده هیات انتخاب احترام گذاشتیم و حالا توقع داریم پس از چند ماه مسیر اکران این فیلم هموار شود و شاهد روی پرده رفتن آن در اکران دوم عید باشیم.

یاسر گفت: تسهیل شرایط اکران برای چنین فیلم‌هایی که همه شواهد از گرم‌تر شدن تنور گیشه با حضور آن‌ها می‌دهد، کمترین انتظاری است که داریم و امیدواریم در جلسه تصمیم گیری هفته جاری این امر تحقق پیدا کند. سریال‌ها و فیلم‌های لطیفی به گواه آمار‌ها همواره جزو پربیننده‌ترین‌ها بوده و فکر می‌کنم این فیلم هم در جلب نظر سینمایی‌ها به توفیق خواهد رسید.

فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین لطیفی اواخر پاییز پارسال در تهران فیلمبرداری شد و الناز شاکردوست، مجید یاسر، لیدا عباسی، علی طباطبایی، امیرعلی کاظمی، نیلوفر وهاب زادگان، نصرت میرعظیمی و فرهاد قائمیان، (و هنرمندان خردسال) آیدا امیری و سامان امیری در این فیلم بازی داشته‌اند.

سازندگان به جای خلاصه قصه این متن را ارائه داده‌اند: دختری ۲۵ ساله به نام ماری که سالهاست فصول مختلف زندگی‌اش را سپری کرده، اینک فصل عشق زندگی خود را تجربه می‌کند. فصلی که چالش بزرگ قهرمان اصلی فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» خواهد بود.

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: تهیه کنندگان: محمدحسین لطیفی و مجید یاسر، مدیر فیلمبرداری: ابراهیم غفوری، مدیر برنامه ریزی و دستیار یک کارگردان: امیرعباس لطیفی، طراح صحنه و لباس: محسن نوروزی، طراح گریم: ایمان امیدواری، مدیر تولید: عباس شوقی، مدیر صدابرداری: بهروز شهامت، صدابردار: سامان شهامت، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: مهدیه لطیفی و مشاور رسانه‌ای: هادی داداشی.

نظر شما