شناسهٔ خبر: 32079 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فیلم‌های اخلاقی صدثانیه‌ای به زنگبار می‌روند

طی جلسه مشترک میان دنیل نیالوسی مدیر جشنواره فیلم زنگبار و علی قربانی دبیر جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰، مقرر شد آثار بخش سینمای اخلاق فیلم ۱۰۰ در جشنواره بین المللی زنگبار به نمایش در آید.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ جلسه مشترکی در خصوص همکاری های دو جانبه میان جشنواره فیلم زنگبار و جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ با حضور دنیل نیالوسی مدیر جشنواره زنگبار، علی قربانی دبیر جشنواره، بهنام بهادری مدیر کمیته بین الملل و محمد زرویی معاون اجرایی مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری در محل دبیرخانه جشنواره ۱۰۰ برگزار شد.

در این جلسه طی توافقات به عمل آمده، مقرر شد بخش ویژه ای با عنوان چشم اندازی به سینمای اخلاق جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ در هجدهمین دوره جشنواره فیلم زنگبار در نظر گرفته شود که به نمایش آثار سینمای اخلاق این جشنواره بپردازد.

قرار شد آثار برگزیده این جشنواره در دهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ به نمایش درآیند. همچنین مدیر جشنواره فیلم زنگبار خواستار تعامل بیشتر این جشنواره در زمینه برگزاری ورک شاپ های تخصصی فیلم ۱۰۰ با جشنواره زنگبار شد.

جشنواره بین المللی فیلم زنگبار که شامل فیلم بلند داستانی، مستند، فیلم کوتاه و کلاس های آموزشی و نمایشگاه است، هر ساله بخشی از مناطقی از آفریقا را مورد توجه قرار می دهد. در این دوره نیز توجه این جشنواره به آفریقای شرق بوده است. این جشنواره  در تاریخ ۲۷ تیر لغایت ۴ مرداد ۹۴ در کشور تانزانیا برگزار می شود.

نظر شما