شناسهٔ خبر: 32081 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

گرامی‌داشت روز ملی خلیج فارس در دانشگاه خوارزمی

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خوارزمی از برگزاری مراسم گرامی‌داشت روز ملی خلیج فارس در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ حسین محمدی گفت: این مراسم با هدف گرامی‌داشت روز ملی خلیج فارس با حضور جمعی از دانشجویان و اساتید و مسئولین دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت آگاه‌سازی دانشجویان از اهمیت سیاسی و اقتصادی خلیج فارس، افزود: شناخته شدن مناطق مکران و استفاده از تهدیدها و فرصت‌های موجود در منطقه، گسیل کردن نگاه‌های علمی، گردشگری، جامعه‌شناختی و زمین‌شناسی به سواحل عمان و مکران از اهداف برگزاری بزرگداشت روز ملی خلیج فارس است.

محمدی خاطر نشان کرد: در حاشیه این مراسم امضای تفاهم‌نامه‌ی دانشگاه خوارزمی با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای انجام پروژه‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی با حضور مسئولین دانشگاهی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم امروز دوشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۸ بعدازظهر در سالن شماره یک دانشکده ادبیات در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

محمدی گفت: سخنران این مراسم امیر دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و امیر دریادار دوم مهرداد آل احمد، دکتر سید ضیاء هاشمی، معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم و دکتر غلامرضا ذکیانی، معاون فرهنگی دانشگاه علامه در این مراسم حضور دارند.

دبیر اجرایی مراسم گرامی‌داشت روز ملی خلیج فارس در پایان یادآور شد: اجرای کلیپ، توزیع بروشور در خصوص اهمیت اقتصادی و سیاسی خلیج فارس و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم است.

نظر شما