شناسهٔ خبر: 32093 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعلام نتایج آرای انتخابات شورای صنفی کوی پس از بررسی شکایات

دبیر شورای صنفی خوابگاه های دانشگاه تهران گفت: انتخابات شورای صنفی خوابگاه های دانشگاه تهران برگزار شد نتایج رسمی بعد از بررسی شکایات در کمیته نظارت بر انتخابات شورای صنفی اعلام می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ یوسف رفیعی گفت: انتخابات شورای صنفی خوابگاه های دانشگاه تهران ۷ اردیبهشت ماه انجام شد، طبق آیین نامه شوراهای صنفی، انتخابات شوراهای صنفی هر یکسال یکبار انجام می شود و بعد از برگزاری انتخابات افراد جای خود به اعضای جدید می دهند.

وی یادآورشد: در زمان تبلیغات یک سری مسایلی پیش آمد، تهمت هایی به اعضای سابق شورای صنفی وارد شد، یکی از اعضای ستاد اجرایی انتخابات که از نظر قانونی نباید جهت گیری علیه و یا به نفع کسی داشته باشد برای یکی از اعضای جدید شورای صنفی تبلیغات می کرد.

دبیر شورای صنفی خوابگاه های دانشگاه تهران افزود: تمام این موارد در کمیته نظارت بر اجرای انتخابات شوراهای صنفی بررسی شده و سپس نتیجه رسمی آرا اعلام می شود.

وی افزود: خوشبختانه در زمان برگزاری انتخابات اتفاق خاصی رخ نداد و تخلفی صورت نگرفت. نتایج آرا به صورت غیر رسمی اعلام شد ولی همان طور که اشاره کردم نتایج رسمی بعد از بررسی شکایات صورت گرفته در کمیته نظارت بر انتخابات شوراهای صنفی توسط معاونت دانشجویی دانشگاه اعلام می شود.

نظر شما