شناسهٔ خبر: 32102 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

۲ هزار کتاب کودک در غرفه انتشارات قدیانی

مؤسسه انتشارات قدیانی در نظر دارد تا در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیش از دو هزار عنوان کتاب برای گروه سنی کودک و نوجوان حضور داشته باشد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ مؤسسه انتشارات قدیانی در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ۲۲۵ عنوان کتاب چاپ‌اولی و دو هزار عنوان کتاب بازچاپی حضور خواهد داشت.

انتشارات قدیانی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در محل مصلای بزرگ تهران، محل برپایی غرفه‌های کودک و نوجوان، از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه، با افتخار میزبان کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان خواهد بود.

«۱۰ قصه از امام رضا(ع)»، «۱۶۶ قصه تصویری»، «من داداش بزرگترم»، «نقاشی‌های عجیب‌ و غریب از جانوران»، «امیلی»، مجموعه ماشین‌بازی و ... از جمله عناوین این انتشارات در دوره جاری نمایشگاه کتاب است.

بهترین مسیر برای رسیدن به غرفه مؤسسه انتشارات قدیانی، مسیر متروی مصلا است. مؤسسه انتشارات قدیانی از تمامی علاقه‌مندان و خانواده‌ها دعوت می‌کند تا با حضور خود در این غرفه، در کنار دسترسی به بهترین راه برای پرورش و آموزش کودکان و نوجوانان، این نسل را به مطالعه تشویق کرده و آنان را به کتاب و کتابخوانی علاقه‌مند کنند.

نظر شما