شناسهٔ خبر: 32113 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در علوم انسانی برگزار می شود

اولین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در علوم انسانی در ۲۲ خرداد ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، آخرین مهلت ثبت نام در این کنفرانس ۲۰ اردیبهشت ماه و آخرین مهلت ارسال مقاله نیز ۱۸ اردیبهشت ماه ۹۴ است.

کلیه اساتید، صاحبنظران، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقمندان به حوزه علوم انسانی می توانند دستاوردهای علمی و عملی خود را به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

محورهای همایش شامل رفتار سازمانی، علوم رفتاری در مدیریت، مدیریت، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، روانشناسی اجتماعی، روانشناسی عمومی، علوم تربیتی، حقوق بین الملل، مدیریت دانش، مدیریت کیفیت و بهره وری و تعالی سازمانی، خلاقیت نوآوری و کارآفرینی، مدیریت تولید فرآیند و عملیات، مدیریت سیستم ها و فناوری اطلاعات نوین، مدیریت استراتژیک پروژه ها، مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی، مدیریت بازار است.

این کنفرانس در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد. به کلیه شرکت کنندگان در کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در علوم انسانی گواهینامه BTI کانادا ارائه می شود. این گواهینامه برای نویسنده مسئول به صورت رایگان و در صورت درخواست سایر نویسندگان به ازای هر نویسنده مبلغ ۳۵.۰۰۰ تومان است. نویسنده مسئول می تواند برای هر نویسنده همکار از پنل کاربری ثبت نام کند.

نظر شما