شناسهٔ خبر: 32131 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر از نادر ابراهیمی در نمایشگاه

سرای اهل قلم کودک و نوجوان بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بزرگداشت هایی برای نادر ابراهیمی و شکوه قاسم نیا برپامی‌کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ در میان این نشست‌های سرای اهل قلم کودک و نوجوان بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، بزرگداشتی برای تقدیر از خدمات ادبی شکوه قاسم نیا، نویسنده، شاعر، ناشر و روزنامه نگار در روز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ در سرای اهل قلم کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

در بزرگداشتی دیگر نیز از یک عمر فعالیت حرفه‌ای مرحوم نادر ابراهیمی فیلمساز، نویسنده و شاعر تقدیر بعمل می‌آید. این بزرگداشت روز جمعه ۲۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ در سرای اهل قلم کودک و نوجوان برگزار می شود.

همچنین همزمان با برپایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب از ۱۶ اردیبهشت ماه تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴، سرای اهل قلم کودک و نوجوان، مجموعه نشست هایی را از روز پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت لغایت جمعه ۲۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸:۳۰ در راستای توسعه پایدار نشر کتاب کودک و نوجوان برگزار می‌کند.

سرای اهل قلم کودک و نوجوان که به همت انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان اداره می شود،در انتهای سالن ۲۴ ب بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران واقع شده است.

نظر شما