شناسهٔ خبر: 32138 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حداد عادل به ضیافت «مربای شیرین» می‌رود

مدیر انتشارات شمع و مه از مراسم رونمایی کتاب دوزبانه «مربای شیرین»‌ هوشنگ مرادی کرمانی با حضور غلامعلی حداد عادل خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ افشین شحنه‌تبار مدیر انتشارات ایرانی ـ انگلیسی «شمع و مه»‌ از حضور این انتشارات در نمایشگاه کتاب تهران در غرفه‌ای به صورت مشترک با انتشارات معین خبر داد و گفت:‌در این دوره نمایشگاه نسخه انگلیسی کتاب «مربای شیرین»  هوشنگ مرادی کرمانی و نسخه فرانسوی کتاب «نقش آرایه‌ها در هنر ایرانی اسلامی» به قلم  پاتریک رینگنبرگ محقق سوئیسی دانشگاه لوزان  ارائه خواهد شد.

وی گفت:‌ در مراسمی با حضور سفیر فرانسه در نمایشگاه کتاب از کتاب «نقش آرایه‌ها در هنر ایرانی اسلامی» رونمایی خواهد شد،‌ این کتاب کار مشترک انتشارات شمع و مه و دانشگاه لوزان سوییس و از منابعی است که در بخش معماری‌های اسلامی این دانشگاه به عنوان منبع درسی معرفی شده است.

شحنه‌تبار ادامه داد: هم‌چنین قرار است در مراسمی با حضور غلامعلی حداد عادل رئیس بنیاد سعدی از نسخه دو زبانه کتاب «مربای شیرین» که به صورت مشترک با بنیاد سعدی منتشر شده است،‌ رونمایی شود.

شحنه‌تبار از برگزاری نشستی با موضوع ادبیات ایران در بخش بین‌الملل با حضور پاتریک رینگنبرگ،‌ کارولین کراس‌کری و احمد شاکری در بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: زمان این نشست هنوز قطعی نشده است.

نظر شما