شناسهٔ خبر: 32142 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رونمایی از تازه‌ترین داستان‌های کوتاه علی الله سلیمی در نمایشگاه

تازه ترین مجموعه داستان علی الله سلیمی با عنوان «سفر معمولا صبح اتفاق می افتد» در نمایشگاه کتاب رونمایی می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علی الله سلیمی، نویسنده و روزنامه‌نگار با مجموعه داستان تازه خود، «سفر معمولاً صبح اتفاق می‌افتد» در نمایشگاه کتاب امسال حضور خواهد داشت.

"سفر معمولاً صبح اتفاق می افتد" عنوان مجموعه داستانی است که به تازگی توسط انتشارات شهرستان ادب منتشر شده و در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی خواهد شد. پیش از این آثار متعدد و متنوعی همچون تاکستان های دشت ناز، ایستگاه باغ سرهنگ، دلبستگی در سال های سخت، باران در سلول، آواز نخلستان، مسافر دجله، یک جفت جغد غمگین و بادبرگ ها را سمت دره ها می برد از این نویسنده زنجانی منتشر شده است.

کتاب علی الله سلیمی

 وی که از اعضای انجمن قلم ایران است، یکی از نویسندگان پرکار در میان هم نسلان خود محسوب می شود. اولین مجموعه داستان مستقل وی با عنوان زنی شبیه حوا در سال ۱۳۸۴ توسط نشر قو در تهران چاپ و منتشر شده است؛ داستان کوتاه انتری که سوگوار لوطی است از این مجموعه، در سال ۱۳۸۵ از آثار منتخب بخش تک داستان در جشنواره ادبی مهرگان بوده است.

 دومین مجموعه داستان او با عنوان باران جنوب هم در سال ۱۳۸۷ از نامزدهای دریافت جایزه ادبی شهید حبیب غنی پور در بخش داستان دفاع مقدس بوده است.

 انتشارات شهرستان ادب کار نشر آخرین اثر این نویسنده را بر عهده دارد.  

نظر شما