شناسهٔ خبر: 32190 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کدام شهر بالاترین رتبه ثبت‌نام بن‌های الکترونیکی کتاب را داشت؟

مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی نهادها و سازمان‌های همکار با اشاره به اینکه ظرفیت 250 هزار بن ‌الکترونیکی نمایشگاه امسال تکمیل شده است، گفت: بانک صادرات جنب دانشگاه تبریز با تقاضای 3 هزار و یکصد دانشجو، رتبه بالاترین شعبه مورد استقبال دانشجویان را به خود اختصاص داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ نیکنام حسین‌پور تصریح کرد: همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد در استان‌هایی مانند اصفهان و خوزستان بانک‌هایی که در نزدیکی دانشگاه‌ها قرار داشتند به عنوان شعبه منتخب دانشجویان برگزیده شده‌اند.

مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی نهادها و سازمان‌های همکار درباره خدمات رفاهی که در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود، گفت: با توجه به گستردگی مصلی امام خمینی(ره) و حجم بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب، کوشیدیم با  همکاری مسئولان مصلی تعداد نمازخانه‌ها را به ۶ باب در اضلاع مختلف مصلی افزایش دهیم. مقرر شد این نمازخانه‌ها مفروش شوند و سازمان‌های مرتبط و کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد نسبت به تجهیز نمازخانه‌ها اقدام  کنند تا در این فضاها هم نماز جماعت داشته باشیم.

وی در پایان گفت: از شهرداری تهران تقاضا داریم برای تجهیز مصلی به مبلمان شهری نهایت تلاش خود را به کار ببندد تا فضای خوب و با طراوتی در طول ایام برگزاری نمایشگاه برای شهروندان داشته باشیم.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» برپا می‌شود.
 

نظر شما