شناسهٔ خبر: 32210 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ساخت «چاله و چوله» به تاخیر افتاد/ شروع کار از اواخر پاییز

داریوش عیاری فیلمبردار «چاله و چوله» که قرار بود توسط کیانوش عیاری در خوزستان ساخته شود، اعلام کرد تولید این اثر به اواخر پاییز موکول شده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ داریوش عیاری فیلمبردار سینمای ایران درباره فعالیت های خود در سال جاری گفت: برنامه مشخصی برای حضور در فیلم های سینمایی ندارم و هیچ یک از پیشنهادهای مطرح عملیاتی نمی شود. تنها پروژه ای که حضور در آن قطعی بود ساخت فیلم «چاله و چوله» به کارگردانی برادرم کیانوش عیاری در خوزستان بود اما به دلیل از دست دادن شرایط جوی مناسب، ساخت این فیلمنامه به تاخیر افتاد.

وی ادامه داد: به همین دلیل قرار شد فیلمبرداری «چاله و چوله» را اواخر پاییز آغاز کنیم.

سیروس الوند

این فیلمبردار سینمای ایران که فیلم «این سیب هم برای تو» ساخته سیروس الوند را در نوبت اکران دارد، در این‌باره توضیح داد: فیلم «این سیب هم برای تو» تازه ترین تجربه همکاری من با سیروس الوند بعد از ساخت فیلم «محموله» است و همیشه دوست داشتم که بعد از ۲۰ سال با الوند همکاری کنم که خوشبختانه در این فیلم رخ داد.

عیاری تاکید کرد: سیروس الوند با ظرافت و تسلط ویژه ای که دارد فیلم های خود را کارگردانی می کند و فیلم «این سیب هم برای تو» هم به این ترتیب بود. ضمن اینکه جنبه های طنز این فیلم بسیار است و مخاطب با آن ارتباط برقرار خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به همکاری خوب خود با سیروس الوند گفت: فیلمبرداری «این سیب هم برای تو» در دو مرحله و در لوکیشین های متعددی در تهران و کیش انجام شد و خوشبختانه تعامل خوبی بین فیلمبردار و کارگردان برقرار شد و توانستیم کار را به خوبی پیش ببریم.

نظر شما