شناسهٔ خبر: 32276 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

چیت‌چیان: ابتکارهای ویژه وزارت ارشاد در برگزاری نمایشگاه کتاب قابل تقدیر است

حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو با اظهار نظر درباره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: هر سال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابتکارهای ویژه این رویداد را برگزار کرده و با این حرکت فرهنگی باعث شده است که برای چند روز اهالی فرهنگ و قلم در این مکان با مردم در ارتباط باشند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو در حالی که از غرفه انتشارات کتابخانه ملی و مرکز پژوهشی میراث مکتوب بازدید می‌کرد، درباره بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب یکی از بهترین رویدادهای فرهنگی نظام جمهوری اسلامی است که هر سال با تلاش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و مورد استقبال همه اقشار مردم ایران قرار می‌گیرد.
 
وی با اشاره به حضور فرهنگیان و نویسندگان در نمایشگاه کتاب افزود: هر سال وزارت ارشاد با ابتکارهای ویژه این رویداد را برگزار کرده و با این حرکت فرهنگی باعث شده است که برای چند روز اهالی فرهنگ و قلم در این مکان با مردم در ارتباط باشند.
 
وزیر نیرو ضمن قدردانی از وزارت ارشاد بیان کرد: برگزاری نمایشگاه با این حجم و وسعت از سوی مجموعه وزارت ارشاد حرکت بسیار شایسته‌ای است که امیدوارم این حرکت همچنان استمرار داشته باشد و ما را با آثار مختلف نویسندگان ایران و جهان در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی آشنا کند.

همچنین وزیر نیرو پس از حضور در غرفه مرکز پژوهشی میراث مکتوب در دفتر این مرکز چند خطی به عنوان یادبود نوشت.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.
 

نظر شما