شناسهٔ خبر: 32292 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اجرای طرح پایش سلامت اساتید و کارمندان دانشگاه امیرکبیر

رئیس مرکز بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی امیرکبیر از طرح پایش سلامت اساتید و کارمندان برای اولین بار خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حمید کشوری با اشاره به فعالیت های مرکز بهداشت دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: امسال برای اولین بار طرح پایش سلامت اساتید و کارمندان این دانشگاه برگزار می شود.

وی ادامه داد: چند سالی است که طرح پایش سلامت ویژه دانشجویان انجام می شد ولی برای اساتید و کارمندان برگزار نمی شد که امسال به صورت گسترده این طرح ویژه اساتید و کارمندان دانشگاه برگزار می شود.

رئیس مرکز بهداشت دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: برای تمام اعضای هیات علمی دعوت نامه ارسال شده و در آن دعوت نامه زمان مراجعه آنها برای انجام آزمایشات و معاینه مشخص شده تا اساتید در زمان های تعیین شده برای اجرای طرح مراجعه کنند.

وی از دیگر برنامه های مرکز بهداشت دانشگاه صنعتی امیرکبیر به راه اندازی چند بخش کلینکی جدید در مرکز بهداشت، راه اندازی شورای سیاست گذاری سلامت ایمنی محیط (HSE) برای اولین بار در کشور اشاره کرد و افزود: امیدواریم تصمیمات این شورا برای دانشگاه و کل مسئولان قابل اجرا باشد.

وی افزود: همچنین جذب منابع مالی برای اجرای طرح سلامت ایمنی محیط ، برای اجرای آن در دانشکده ها انجام گرفته است که رقم بسیار بالایی است.

نظر شما