شناسهٔ خبر: 32298 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رشد ۱۰۰درصدی بودجه دانشگاههای جدید التأسیس/ اعتبار استخدام نداریم

معاون اداری مالی وزارت علوم گفت: برای استخدام های جدید اعتبار متمرکزی اختصاص داده نشده ولی رشد بودجه دانشگاه‌ها به گونه ای است که خود می توانند امسال از محل رشد بودجه استخدام جدید داشته باشند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمد حسین امید درخصوص حقوق اعضای هیات علمی و اختصاص ردیف بودجه برای استخدام اساتید در بودجه ۹۴ گفت: رشد حقوق و دستمزد کلیه کارکنان وزارت علوم اعم از ستاد، اعضای هیات علمی، کارکنان دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهش، همه معادل رشدی که دولت اعلام کرده، رشد داشته اند، یعنی ۱۴ درصد. این در مورد همه دستگاه ها بوده و شامل مجموعه آموزش عالی نیز می شود .

وی ادامه داد: برای استخدام های جدید هیچ گونه اعتبار متمرکزی اختصاص داده نشده ولی رشد بودجه دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه های جدید التاسیس به گونه ای است که خود می توانند  امسال از محل رشد بودجه استخدام جدید داشته باشند. ما در دانشگاه های جدید التاسیس، دانشگاه هایی داریم که رشد ۱۰۰ درصد بودجه داشته اند.

معاون اداری مالی وزارت علوم افزود: پس دانشگاه های جدید التاسیس در قالب بودجه خود و رشدی که داشته اند براساس تصویب هیات امنا خود می توانند اساتید جدید را جذب کنند و به نظر می آید در سال جدید با مشکل سال گذشته مواجه نشوند.

نظر شما