شناسهٔ خبر: 32299 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سینماگران نمایشگاه عکس جشن عکاسان را افتتاح می‌کنند

دبیر نخستین جشن عکاسان سینمای ایران از حضور ۶ انجمن در نمایشگاه عکسی که قرار است ۲۵ اردیبهشت در باغ موزه قصر برگزار شود، سخن گفت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حافظ احمدی با اشاره به مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس نخستین جشن عکاسان سینمای ایران گفت: این نمایشگاه روز جمعه ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۷ در باغ موزه قصر افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: همراه با ما ۶ انجمن دیگر یعنی انجمن عکاسان ایران، انجمن عکاسان مطبوعات ایران، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، انجمن عکاسان میراث فرهنگی، انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران و انجمن عکاسان خانه تئاتر ایران نیز حضور دارند و گالری هایی به عکس های آنها هم اختصاص داده شده است.

دبیر نخستین جشن بزرگ عکاسان سینما درباره بخش های مختلف این نمایشگاه عنوان کرد: نمایشگاه عکس ما که به فاصله یک هفته قبل از جشن برگزار می شود سه بخش مسابقه، جنبی و رونمایی از عکس های فیلم «محمد رسول الله (ص)» را دارد.

احمدی درباره مراسم افتتاحیه این نمایشگاه عنوان کرد: افتتاحیه این نمایشگاه با حضور عکاسان، هنرمندان و سینماگران برگزار می شود و مهمانانی هم دعوت شده اند.

وی همچنین به برگزاری نخستین جشن عکاسان سینمای ایران در روز اول خرداد ماه اشاره کرد و گفت در این روز هم برنامه های مختلفی داریم و از مهمانان، بازیگران و کارگردانان سینمای ایران برای حضور در جشن دعوت شده است.

نظر شما