شناسهٔ خبر: 32352 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فرهادی: شما فقط به حاشیه دامن می‌زنید

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص پرونده مالی صندوق رفاه دانشجویان خطاب خبرنگاران گفت: چرا به حاشیه‌ها دامن می‌زنید، این پرونده در دستور کار است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، محمد فرهادی بعد از اینکه در افتتاحیه یازدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی و اولین المپیاد ملی دانشجویی کسب و کار سخنرانی کرد، به همراه رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، وزیر ارتباطات و معاون پژوهشی وزیر علوم به بازدید از غرفه‌های شرکت‌کننده در این جشنواره پرداخت.

وی ضمن اینکه از غرفه‌ها بازدید می‌کرد، حاضر به پاسخگویی در جمع خبرنگاران نشد.

وزیر علوم با اصرار خبرنگاران در خصوص پرونده مالی ۳۲ میلیاردی صندوق رفاه دانشجویان مواجه شد و گفت: من به این شیوه جواب نمی‌دهم و در وزارتخانه پاسخگو هستم.

فرهادی خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: شماها فقط بلد هستید که به حاشیه‌ها دامن بزنید؛ این پرونده مالی ۳۲ میلیاردی، قرارداد صوری بوده که از این طریق پول بچه‌های مردم رفته و نهایتا اختلاس به وجود آمده است.

وی با عصبانیت خطاب به خبرنگاران گفت: این پرونده در حال پیگیری است.

محمد فرهادی گفت: این پرونده از گذشته در حال پیگیری بوده و چند ماه پیش گزارش شده است. موضوع به قوه قضاییه راه پیدا کرده و این قوه دستور رسیدگی به پرونده مالی ۳۲ میلیاردی را داده است.

وی با بیان اینکه مبلغ این پرونده خیلی بیشتر از اینها بوده است، گفت: بخشی از این مبلغ توسط افراد متخلف پس داده شده و بخشی از آن هم در حال پیگیری است.

وزیر علوم در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه مسئولان سازمان امور دانشجویان از این موضوع به عنوان «اختلاس» یاد می‌کنند ولی مسئولان قضایی، اختلاس را مطرح نکرده‌اند، گفت: این پرونده مفتوح است و از سوی قوه قضاییه، دستور جدی برای پیگیری دارد.

نظر شما