شناسهٔ خبر: 32368 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تاکید رییس دانشگاه پیام‌نور بر ایجاد خبرگزاری دانشگاه

رئیس دانشگاه پیام‌نور ضمن تاکید بر مدیریت هزینه‌ها و تلاش برای افزایش درآمدها، گفت: با توجه به اینکه شاهد رشد کمی دانشجو نیستیم، باید هزینه‌ها را مدیریت کنیم که یکی از این راه‌ها بهره مندی از وجود خیرین است که با ایجاد انگیزه این نهضت شروع خواهد شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ اکبر سرلک در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌های پیام نور مراکز استان‌های کشور در شیراز، گفت: روابط‌عمومی سرمایه اجتماعی برای یک دانشگاه محسوب می‌شود.

 

وی اضافه کرد: فعالان عرصه روابط عمومی تنها وظیفه اطلاع رسانی ندارند بلکه فراهم آوردن فضا و بستر مناسب جهت ترغیب جوانان به تحصیل در دانشگاه پیام نور از وظایف اصلی روابط عمومی است. روابط عمومی باید با همت و تلاش خود جایگاه دانشگاه را ارتقا بخشند.

 

سرلک گفت: رضایت دانشجو یکی از اهداف مهم دانشگاه چه در زمان ثبت نام و انتخاب واحد و چه در زمان فارغ التحصیلی است که در این راستا باید به رضایت دانشجو توجه خاصی داشته باشیم تا از این طریق ضمن هویت بخشیدن به دانشجو به وجود خانواده بزرگ پیام نور افتخار کنیم.

 

وی با اشاره به ظرفیت مناسبی که در این دانشگاه وجود دارد، ایجاد یک خبرگزاری در دانشگاه پیام‌نور را ضرورتی مهم عنوان و تاکید کرد: اگر دانشگاه از وجود یک رسانه جامع برخوردار باشد خیلی از تبلیغات سوء در خصوص پیام نور خنثی خواهد شد و در کاهش فشار و تنش ها موثر خواهد بود.

نظر شما