شناسهٔ خبر: 32414 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«من منچستر یونایتد را دوست دارم» چاپ پنجمی شد/ «خون» در مسیر نشر

مهدی یزدانی خرم از چاپ پنجم رمانش با عنوان «من منچستر یونایتد را دوست دارم» برای عرضه در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مهدی یزدانی خرم نویسنده و مترجم با اعلام این خبر گفت: «من منچستر یونایتد را دوست دارم» دومین اثر داستانی ام است که توسط بیش از ۷۰ نفر روایت می‌شود و داستانش در بازه زمانی شهریور ۱۳۲۰ تا ۲۵ مرداد ۱۳۳۲ جریان دارد. بیشتر شخصیت های این داستان دچار عارضه خشونت و مرگ می‌شوند. اتفاقات مربوط به این شخصیت‌ها هم با یک آهنگ سریع و زبانی موجز به تصویر کشیده می شود.

وی افزود: داستان «من منچستر یونایتد را دوست دارم» از شخصیت‌های بی نام و ارواح، پر است. این رمان سال گذشته برنده جایزه‌های ادبی هفت اقلیم و بوشهر شد و در حال حاضر به زبان های انگلیسی، ایتالیایی و ترکی بازگردانی می شود. این روزها چاپ پنجم این رمان وارد نمایشگاه کتاب تهران شده است.

این داستان نویس همچنین درباره کتاب جدید خود گفت: «خون» سومین اثر داستانی‌ام است که چندی پیش نگارش نهایی آن را به پایان رساندم و به تازگی آن را به نشر چشمه تحویل داده‌ام.  چاپ و در کل فعالیت های مربوط به آماده سازی و انتشار این کتاب، بعد از نمایشگاه کتاب انجام خواهد شد.  در حال حاضر ترجمه‌ آثاری ازلویی فردینان سلین و رومن گاری را نیز در دست انجام دارم.

یزدانی خرم روز پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت از ساعت ۱۳ الی ۱۶ در غرفه‌ نشر چشمه در نمایشگاه حضور خواهد داشت با مخاطبان رمان «من منچستریونایتد را دوست دارم» گفتگو خواهد کرد.

نظر شما