شناسهٔ خبر: 32475 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعتراض سرپرست دانشگاه پیام نور درباره انتخابات نشریات دانشجویی

سرپرست دانشگاه پیام نور با اشاره به فعالیت ۷۰۰ نشریه فعال دانشجویی گفت: متاسفانه در انتخابات اخیر هیات نظارت نشریات دانشجویی سهمیه دانشجویی ما از ۵۰ به ۲۵ نفر کاهش یافته است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر محمدعلی سرلک در مراسم افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دانشگاههای پیام نور کشور در ساری، با اشاره به شعار همدلی وهمزبانی گفت: قرآن می تواند الگوی همدلی و همزبانی باشد.

وی با بیان اینکه نام دانشگاه پیام نور از آیه شریفه کلام الله مجید گرفته شده است، گفت: در آیات قرآن، نور به معنی، قرآن، پیامبر اسلام، علم، ایمان و دانش بکار رفته است. دانشگاه پیام نور پیام قرآن، اسلام، علم، فضیلت و معارف اسلامی را به اقصی نقاط جهان می رساند.

سرپرست دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه ما آمدیم تا پیام قرآن را به عالم برسانیم، ادامه داد: ما در پی آن هستیم با برگزاری جشنواره های قرآنی، ارتباط خود را با علم و دانش و قرآن بیشتر کنیم.

سرلک تصریح کرد: دانشگاه پیام نور، دانشگاه محرومین و افراد مستعد است که در آخرین رتبه بندی پایگاه علوم جهان اسلامی، رتبه نخست کیفیت آموزش و دهم فعالیت پژوهشی را به خود اختصاص داد و جزو ۱۰ دانشگاه برتر کشور محسوب شد.

وی گفت: رتبه دوم فعالیت های قرآنی در سال قبل و مقام اول مسابقات بین المللی قرآن کریم در رشته حفظ نیز از جمله توفیقات این دانشگاه است.

سرپرست دانشگاه پیام نور، فعالیتهایی مانند اعتکاف، جشنواره حرکت و راهیان نور را از دیگر فعالیتها برشمرد و با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور، دانشگاه قانونمند است گفت: تاکنون یک رشته و یا یک دانشجوی غیرمجاز نداشتیم و خود را موظف به  رعایت قوانین اعلام شده کرده ایم.

سرلک گفت: این دانشگاه به مدد اسناد بالادستی و اسناسنامه خود، برنامه هایی برای توسعه فعالیتها دارد.

وی با اشاره به فعالیت ۷۰۰ نشریه فعال دانشجویی گفت: متاسفانه در انتخابات اخیر هیات نظارت نشریات دانشجویی سهمیه دانشجویی ما از ۵۰ به ۲۵ نفر کاهش یافته است.

نظر شما