شناسهٔ خبر: 32518 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتشارات علمی و فرهنگی ناشر کتاب های بنیاد شعر و ادبیات داستانی شد

همزمان با برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان برای واگذاری انتشار کتابهای خود با انتشارات علمی فرهنگی تفاهم نامه امضا خواهد کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ همزمان با برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان برای واگذاری انتشار کتابهای خود با انتشارات علمی فرهنگی تفاهم نامه امضا خواهد کرد.

این تفاهم نامه که پنج ساله است، تمام کتابهای منتشر شده انتشارات عصر داستان را شامل می شود. بر اساس مفاد تفاهنامه بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و انتشارات علمی فرهنگی، روند چاپ و بازنشر هر کدام از کتابهای بنیاد که پیش از این با عنوان انتشارات عصر داستان منتشر می شد به انتشارات علمی فرهنگی واگذار می شود.

مفاد قرارداد بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان با نویسندگان بر مفاد این تفاهنامه نافذ است. گفتنی است انتشارات علمی فرهنگی کتابهایی که قرارداد آنها نوشته شده، اما هنوز چاپ اول آن منتشر نشده را نیز طبق قرارداد اولیه بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان با نویسنده آن کتاب منتشر خواهد کرد.

این تفاهنامه سه شنبه ساعت ۱۴ در غرفه عصر داستان واقع در راهروی ۱۷ نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و مدیر انتشارات علمی فرهنگی به امضا خواهد رسید.

انتشارات علمی فرهنگی از جمله ناشران شناخته شده، با تجربه و موفق در فضای نشر کشور محسوب می شود. این ناشر تا کنون کتابهای بسیاری در حوزه های مختلف علمی، ادبی، هنری و... منتشر کرده است.

نظر شما