شناسهٔ خبر: 32534 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اکران «گس» به «هنر و تجربه» رسید

فیلم سینمایی «گس» به کارگردانی کیارش اسدی زاده در گروه سینمایی «هنر و تجربه» روی پرده می‌رود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ کیارش اسدی زاده درباره اکران فیلم سینمایی «گس» به عنوان اولین تجربه فیلمسازی‌اش در سینمای بلند داستانی گفت: پس از مدت ها انتظار، فیلم سینمایی «گس» از تاریخ ۱۶ خردادماه در گروه سینمایی «هنر و تجربه» روی پرده می رود.

وی با اشاره به فعالیت‌های جدید خود بیان کرد: پس از حضور «شکاف» در جشنواره فیلم فجر، نگارش فیلمنامه جدید خود را با نام «جا به جایی» آغاز کردم و در حال حاضر هم مشغول نهایی کردن آن هستم. موضوع فیلمنامه «جابه جایی» در ادامه خط فیلمسازی است که از آغاز تا امروز دنبال کرده ام.

این کارگردان سینما ادامه داد: «جا به جایی» درباره موضوع مهاجرت و یک فیلم کاملا مردانه است که سه نسل از یک خانواده را روایت می کند و قرار است سه بازیگر مرد در سه گروه مختلف سنی نقش این سه شخصیت را بازی کنند.

این کارگردان جوان درباره زمان آغاز تولید «جا به جایی» گفت: با تهیه کننده های مختلفی رایزنی کرده ام و پیشنهادهایی ارائه شده و درحال حاضر مشغول بررسی شرایط تولید هستم.

اسدی‌زاده در پایان صحبت های خود درباره اکران فیلم دومش «شکاف» که سال گذشته در جشنواره فجر حضور داشت نیز گفت: طبق گفته پخش کننده همه تلاش بر این است که این فیلم سینمایی در اکران عید فطر روی پرده رود.

نظر شما