شناسهٔ خبر: 32539 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ایران نگاهی معرفتی به مکتوبات فرهنگی دارد

رفعت فیزیچ، رئیس العلمای کشور مونته نگرو در بازدید از دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب پودگوریتسا،گفت: ایران، نگاهی معرفتی به مکتوبات فرهنگی دارد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ رفعت فیزیچ، رئیس العلمای کشور مونته نگرو در بازدید از دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب پودگوریتسا،گفت: ایران، نگاهی معرفتی به مکتوبات فرهنگی دارد.

رفعت فیزیچ، رئیس العلمای کشور مونته نگرو ضمن بازدید از غرفه ایران در دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب پودگوریتسا، با محمود شالویی، رایزن فرهنگی کشورمان در صربستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار، رئیس العلمای مونته نگرو با ابراز خرسندی از حضور مستمر و مداوم رایزنی فرهنگی ایران در این رویداد فرهنگی، اظهار کرد: بنابر آنچه مشاهده می‌شود، عمده آثار ارائه شده در غرفه جمهوری اسلامی ایران پیرامون مباحث معنوی، علوم قرآنی و موضوعات اخلاقی است که در حقیقت نگاهی معرفتی را در بر می‌گیرد.

فیزیچ، مجموعه‌ قرآن‌‌های نفیس این غرفه را دارای ارزش فراوان و حائز اهمیت دانست و اینگونه اقدامات ارزشمند و گران‌سنگ را مورد تحسین قرار داد.

در ادامه این دیدار، رایزن فرهنگی کشورمان اهمیت و اعتبار کتاب و نشر را در پرتوی اهداف بلندی برشمرد که مسیر پویایی را برای خوانندگان خود ترسیم می‌کند و جویندگان حقیقت را معرفت و معنویت می‌بخشد.

نظر شما