شناسهٔ خبر: 32574 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تازه‌ترین اظهارات محمدرضا فروتن

محمدرضا فروتن گفت: علاقه‌مندم وارد کار طنز اجتماعی شده و با هنرمندانی چون رامبد جوان کارهای مشترکی داشته باشم.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ منطقه آذربایجان‌شرقی، این بازیگر در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز با ابراز خوشحالی از حضور در این جمع گفت: در طول دوران بازیگری تنها یک‌بار در کار تئاتر با عنوان "رومئو و ژولیت" به کارگردانی دکتر علی رفیعی بازی کردم ولی در نظر دارم در آینده نزدیک در کار تئاتر دیگری نیز بازی کنم.

وی که در جشنواره‌ی فیلم فجر اخیر با «شیفت شب» نیکی کریمی حضور داشت درباره‌ی غیبت چند سال قبل‌اش در سینما ادامه داد:با ورود به دوره میانسالی هوس ادامه تحصیل کردم، از این رو برای ادامه تحصیل در رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد کیش مشغول به تحصیل شدم و عمده دلیل حضور کمرنگم در سینما نیز همین بود.

وی ادامه داد: در این سه سال بیشتر به کار موزیک و تهیه و تدارک آلبوم موسیقی با شعر افشین یداللهی، تنظیم کنندگی سیروان خسروی و ملودی بابک زرین مشغول بودم که به زودی در اختیار مردم قرار خواهم داد.

فروتن از دهه هفتاد به عنوان دهه طلایی سینمای ایران یاد کرده و افزود: در دهه هفتاد بهترین فیلم‌های سینمای ایران ساخته شد و من نیز این شانس را داشتم که در اکثر این فیلم‌ها شرکت داشتم اما متاسفانه بعد از این دهه سینمای ایران رو به افول گذاشته و حتی از تعداد علاقمندان به سینما نیز کاسته شد.

بازیگر «شب یلدا» از دوران دانشجویی خود با عنوان شیرین‌ترین دوران زندگانی‌اش یاد کرد و گفت: شاگرد اول دانشگاه بودم و هم جزوه نویس و هم جزوه بگیر بودم!.

وی با اشاره به کارهای خود در زمینه سینمای دفاع مقدس تاکید کرد: «ماه و خورشید»، «متولد ماه مهر» و «اتوبوس شب» از جمله فیلم‌هایی است که من در زمینه دفاع مقدس کار کرده‌ام و در واقع با جان و دل برای کسانی که از جان خود برای دفاع از ما مایه گذاشتند بازی کردم.

وی در رابطه با بازیگر مورد علاقه خود گفت: خسرو شکیبایی اسطوره من در سینما بود، کسی که از جان خود برای سینمای ایران مایه گذاشت.

فروتن با اشاره به تئاتری که در دانشگاه تبریز به صحنه رفت در پایان خاطرنشان کرد: تئاتری که دانشجویان دانشگاه تبریز به کارگردانی بهاره داننده مهر اجرا شد از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود و مشخص بود که زحمات و تمرینات زیادی برای اجرای عالی این کار انجام شده بود.

نظر شما